Novinky

5 důvodů ke koupi nového Kaabo Mantis King GT

Pravděpodobně jste již zaznamenali představení kompletně přepracovaného velice úspěšného modelu Kaabo Mantis 10. Novinku Mantis King GT 60V 24Ah se nám již podařilo zařadit do nabídky.

Samozřejmě jsme ji pro vás i otestovali a nyní si shrneme 5 nejpodstatnější vylepšení oproti předchozí generaci.

1. 2 nabíjecí porty

 

 Mantis King GT6

 

2. Přehledný TFT displej + ovládaní plynu na palec

 

Mantis King GT5

 

3. Podvozek

 

Mantis King GT7            Kaabo Mantis King GT2

 

4. Jezdecká pozice

 

 Mantis King GT11

 

5. Skládací mechanismus

 

 Mantis King GT10

Jak vybrat ty správné pneumatiky na elektrokoloběžku a prevence defektů

Jak vybrat nové pneu na elektrokoloběžku?

Ano, v dnešním článku si vysvětlíme důležité informace při výběru nových pneumatik na elektrickou koloběžku. V první řádě je důležité podotknout, že řada koloběžek nemá žádné odpružení, a tak je pneumatika jediné místo, které slouží k vytvoření komfortu při jízdě. Další velice podstatným faktorem je přilnavost pneumatiky, kterou převážně určuje materiál, ze kterého je pneumatika vyrobena a dále také vzorek, který pomáhá zvyšovat adhezi neboli přilnavost, při zhoršených podmínkách, například při dešti.

Začneme popořadě a to tím nejdůležitějším - výběrem správného rozměru pneumatiky.

Elektrické koloběžky bývají někdy kategorizovány podle velikosti kol, kterými jsou osazeny. Tento rozměr určuje jak velká jsou kola v průměru a je uváděn v palcích. Většina elektrokoloběžek má velikost kol v rozmezí od 8 do 11 palců. Velikost kola do jisté míra také souvisí s velikostí ráfku (motoru), na který se pneumatika nazouvá. Ovšem zde nastává komplikace, protože řada elektrokoloběžek může použít různé průměry kol například 8,5" i 10" palců. Tento rozdíl je způsoben výškou profilu pneumatiky, což je další podstatný rozměr pneumatiky, který určuje rozdíl mezi vnějším rozměrem pneumatiky a koncem ráfku. 

Obrázek vysvětlení

Nepříjemnosti při výběru pneumatiky způsobuje to, že někteří výrobci uvádí celkový průměr kola a jiní velikost ráfku, na který se obouvá. 

Posledním rozměrem je šíře pneumatiky, která také v řadě případů bývá variabilní a lze použít více rozměrů avšak vždy jste limitováni konstrukcí koloběžky.

 

Bezdušová pneumatika? Pneumatika plná a pneumatika s duší! Jak to tedy je?

Dnes a denně odpovídáme zákazníkům na dotazy ohledně bezdušových pneumatik. Pojďme si to tedy vysvětlit.

1. Pneumatika s duší

Klasický způsob použití vnějšího pláště a vnitřní duše. Tento způsob asi není nutné příliš vysvětlovat, ale můžeme si alespoň zmínit jaké jsou výhody a nevýhody tohoto použití. 

Výhody:

Nevýhody:

+ jednoduché použití nevyžaduje speciální pneumatiky - při porušení duše dochází k úniku vzduchu
+ některé koloběžky, mají ráfky, které se šroubují od sebe a neleze tudíž použít jiné řešení - díky tření mezi duší a pláštěm vzniká tření a plášť se může přehřívat a snižovat přilnavost
+   - k proražení duše může dojít i při přejezdu obrubníku nebo přejezdu výmolu, proto je důležité kontrolovat tlak, vyšší tlak tomuto proražení obecně předchází

2. Bezdušová pneumatika

Hned na začátek si pojďme vyvrátit největší omyl: bezdušová pneumatika má v sobě vzduch - ano i bezdušová pneumatika může udržet tlak a to díky speciální vnitřní straně, která dokáže přilnout k ráfku a tím lze plášť nafouknout, ale je nutné použít současně bezdušový ventilek.

 

3. Pneumatika plná

Tato pneumatika sebou nese řadu kompromisů na straně komfortu i přilnavosti při jízdě. Na druhou stranu je naprosto bezúdržbová. 

Cena pneumatiky, materiál a konstrukční řešení pneumatik.

 

Autorizovaný dealer Kaabo

Jsme autorizovaným dealerem značky Kaabo.

Zajišťujeme značkový servis záruční i pozáruční. 

Nahoru
4 položek celkem
Zpět do obchodu
×

Splátková kalkulačka ESSOX